M07 Robot tánc
A robot a meccs végén a táncparketten táncol. Bármilyen ügyetlen vagy technikás ismétlődő mozdulat táncnak számít – találjatok ki valami vicceset.
Maximális pontszám
Ha a robot vezérlője legalább részben a táncparkett felett van és „táncoló” mozdulatot végez a menet végén: 20 pont.
Nem szerezhettek pontot ugyanabban a menetben a M07 és a M06 feladat (a húzódzkodó tartja a robotot a menet végén) megoldásáért
Kiegészítő szabály
2020. augusztus 4. - Pontot szerez a robot, kivéve abban az esetben, ha a bírók teljes mértékben meg vannak arról bizonyosodva, hogy a menet végén a robot vezérlője nincs a táncparkett felett. Ha egy picit is érintkezik azzal, érvényes a pontszám (lásd lentebb).
2021. február 5. (U10) - Az R22-es szabály kimondja, hogy a feladat követelményeinek látszaniuk kell lenniük a meccs végén ahhoz, hogy számítsanak, kivéve ha a feladat egyéb módszert ír elő. Ez igaz attól függetlenül, hogy a feladat követelménye segít-e a pontszámon, vagy esetleg csökkenti azt.
Az M06 – Húzódzkodó és M07 – Robot tánc feladatoknál legyetek óvatosak. Ne állítsátok le a robototokat mielőtt letelne a meccs teljes két és fél perce. A robot köteles aktívan táncmozdulatokat végezni, vagy tartania magát a húzódzkodón (anélkül, hogy tartanátok) a két és fél perces meccs végéig, hogy megkapjátok a pontot értük.
A FIRST LEGO League RePlay szezon partnerei:
2024/ HelloWorld Egyesület / Minden jog fenntartva.
Kérdésed van az oldalon olvasható információkkal kapcsolatban? Hibát találtál? Írj nekünk: fll@helloworldegyesulet.hu