M06 Húzódzkodó

A robot bármikor teljesen áthaladhat a húzódzkodó alatt. Ettől függetlenül, a meccs végén a robot a húzódzkodón lóghat, nem érve a pályaalaphoz.

M06 Húzódzkodó

Az áthaladás történhet északi vagy déli irányból, de csak az egyikből, és csak egy alkalommal. Az áthaladásért akkor kapjátok meg a pontot, amikor megtörténik. Ez a szabály kivétel az R22 szabály alól (a feladat követelményeinek látszaniuk kell a meccs végén ahhoz, hogy számítsanak, kivéve, ha a feladat egyéb módszert ír elő).

Maximális pontszám

Ha a robot bármikor teljes terjedelmével áthalad a húzódzkodó kerete alatt: 15 pont.

Ha a húzódzkodó 100 százalékban tartja a robotot, vagyis az nem ér a pályaalaphoz a menet végén: 30 pont.

Ugyanabban a menetben nem szerezhettek pontot a M07 feladatért és azért, mert a húzódzkodó tartja a robotot.

Kiegészítő szabály

2021. február 5. (U10) - Az R22-es szabály kimondja, hogy a feladat követelményeinek látszaniuk kell lenniük a meccs végén ahhoz, hogy számítsanak, kivéve ha a feladat egyéb módszert ír elő. Ez igaz attól függetlenül, hogy a feladat követelménye segít-e a pontszámon, vagy esetleg csökkenti azt.

Az M06 – Húzódzkodó és M07 – Robot tánc feladatoknál legyetek óvatosak. Ne állítsátok le a robototokat mielőtt letelne a meccs teljes két és fél perce. A robot köteles aktívan táncmozdulatokat végezni, vagy tartania magát a húzódzkodón (anélkül, hogy tartanátok) a két és fél perces meccs végéig, hogy megkapjátok a pontot értük.

 

 

 

 

A FIRST LEGO League RePlay szezon partnerei:

 

2024/ HelloWorld Egyesület / Minden jog fenntartva.

Kérdésed van az oldalon olvasható információkkal kapcsolatban? Hibát találtál? Írj nekünk: fll@helloworldegyesulet.hu